Måndag

Nu har det gått lite mer än en vecka sedan sist, och  ännu en gång är det jag, Lisa, här.
Måndagar är lite... Tröttsamma.
Först har jag Matte, sedan idrott och man är ju alltid lite extra trött på grund av att helgen är slut, eller hur?

Och idag har jag även träning, klättring om man ska vara noga. Har börjat i en tävlingsgrupp, vet inte riktigt vad man gör där och alla kommer säkert vara mycket äldre än mig :S
Men någon gång måste bli den första,

Meeeen, jag kan väll lägga upp några fler bilder:



Ses senare
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Anna

Asså jag vill ju skriva men jag kan inte logga in för när jag startar bloggen så finns det inget ställe där det står "Logga in" så då kan jag inte det.:S

2010-10-24 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0