Nu så

Nu ska jag, Lisa, berätta lite mer om mig själv... Jag är alltså en av blondinerna (även om jag nästan är brunnet), jag älskar Harry Potter, men jag tänker inte skriva om det så mycket här. Har en annan blogg som handlar bara om det.
Jag gillar att rita/måla och kommer förmodligen lägga upp en hel del bilder här :)
Jag har en rätt sotor familj, mamma, pappa, två systrar och en bror (Jag är näst äldst).


Idag var jag på någoting som kallas klädbytar dag, där finns högar med kläder så att det är bara att försöka hitta de finaste plaggen! ;)  Det brukar kosta sådär från 5 till 50 kr varje sak. Jag hittade dessvärre inte så mycket den här gången.. :(
Bara typ 10 saker.. Men men, jag är i alla fall stollt över det ag köpte ^^
Bye bye, är as trött ska gå och knyta mig xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0